Repa: Le crépuscule

Hämärä - tosiaankin. Ja vetämättömyys tulee sen mukana. ^^ Päivän valoa ei riitä edes sen vertaa, että kerkeäisi piristyä kuvanottoon! Päivän asu -postaukset ovat jääneet siis vähän vähiin tällä viikolla, sillä olo on tosiaankin ollut niin vetelä, ettei pikkurilliä saa heilautettua. Harry Potterin parissa olen rentoutunut, ja maantiedon kokeeseen päntännyt epätoivoisena.. Mutta nyt! Ryhdistäytyminen! Tässä tämänpäiväinen asuni:

Tajusin kesken englannin tunnin epälasien ihanuuden, ja pidin niitä sitten koko loppupäivän. Nuo ostin siis Helsingistä eräältä pikkukirppikseltä kun olin siellä konserttimatkalla.
Hame: Itsetehty kirpputorimekosta
Paita: H&M
Neule: Äidiltä
Kaulakoru tukassa: Kirpputori


Ja tässä viikon ehdoton suosikkiasuni (joka oli päälläni maanantaina):

Ihanaisen mukavat, lämpimät ja rennonnäköiset vaatteet. Siinähän sitä jo onkin.
Farkut ja tunika: H&M
Pipo: Indiska
Kaulakoru: Kirpputori
Neule: Seppälä
Kaulakoru: kirppis

Kommentit

Anonyymi sanoi…
apua oon ihan koukussa sun ihaniin asuihin! ;______;♥
Susa sanoi…
Ääk, kiitos tosi paljon. ^^
Anonyymi sanoi…
Hei sä olit täs joku päivä Kainuun sanomien jossain gallupis! 8D
Susa sanoi…
Joo, olen itse asiassa ollut kahdestikin tässä ihan parin viikon sisällä. :'D Olen toimittajamagneetti.
Anonyymi sanoi…
Ootko kattonut tarkemmin tuota toista kuvaa? Sun luusto näyttää ehkä TÄYDELLISELTÄ siinä! <3______<3 Tai ainakin minä tykkään tosta kuvasta ihan tosi paljon.
Susa sanoi…
Apua, suuret kiitokset. :D

Suositut tekstit