Kokonainen syystaivas!

 Hyvää syksyä kaikille sinne ruskan ja höyryävän kuumien mustaherukkamehujen keskelle! Vielä muutama hetki on odotettava että saisi hyvällä omatunnolla leipoa torttuja ja pipareita glögin kera, toistaiseksi olen tyytynyt ostamaan piparit kaupasta ja juomaan kuumennettua viinimarjamehua. Kynttilöitä olen kuitenkin jo hyvän aikaa poltellut pimenevinä iltoina ja neulonut sukkia ja säärystämiä. Lisäksi sain valmiiksi mahdollisesti tulevan yo- mekkoni (valmistun syksyllä), joka onkin päivän asunani tänään.


Tämän pävän vietimme siskojeni kanssa säheltämässä bensa-tankilla ja katsoen scoopy doota. Tuli myös tilattua väärät pizzat ja opiskeltua pari tuntia ranskaa (mikä aika hämmentävää, kun miettii että vihdoinkin 12- vuotisen opiskeluni jälkeen minulla olisi mahdollisuus ottaa rennosti).


 Nauttikaahan näistä viileän raikkaista syyspäivistä ja tehkää vaikka kuten minä: päätin alkaa reippaiemaan ja tekemään tunnin kävelylenkkejä minne milloinkin, seikkailemaan! Lisäksi nyt kun opiskelun loppumisen ansiosta on jäänyt ylimäräistä aikaa, minulla on pieni itseni sivistämisoperaatio meneillään ja luen tällä hetkellä kirjoja yhteiskunnallisista asioista, kuten naisten oikeuksista ja ympäristöasioista. Voin todellakin suositella kaikille Nicholas D. Kristofin ja Sheryl Wudunnin kirjoittamaa kirjaa nimeltään Puolikas taivasta. Se kertoo naisten ja tyttöjen elinoloista kolmansissa maissa ja siitä, mitä heidän hyväkseen - ja sitä kautta koko kehitysmaan hyvinvoinnin parantamiseksi - voidaan tehdä. Kuka tahansa.


Hyvää syksyä!

Kommentit

Shopista sanoi…

Sulla on hieno blogi! :) Jään kyllä seurailemaan tätä ! :) Sinäkin voisit vierailla minun bloginalussani, kommentoida sitä ja ehkäpä jopa liittyä jäseneksi/ lukijaksi! :)
Myönnämme -20% alennuksen digidi - rannekeista.Teille&Lukijoille.

Alennuskoodi on "blogi"

Shopista - A person who loves to shop www.shopista.fi

http://shopista-fi.blogspot.fi/

Suositut tekstit