Repa: Kirpputoriaarteita

Kävin eilen kiertämässä kaupungin kaksi kirpputoria läpi, ja löysin kyllä aarteita.




Tämä paita on unelma. Se on ilmeisestikin käsin tehty, kangas on ihanan kevyttä ja alareunassa on erikoinen leikkaus. Housut on aiemmin ostettu kirpputorilta, ja olen muokannut ne pilleiksi ja leventänyt vyötäröä hieman. (koirakin näköjään tuppasi kuvaan)




Tätä hametta väkersin tänään koko päivän. Se on tehty vanhasta enstex-kankaasta (täh), ja kengät on ostettu aiemmin kirpputorilta. Paita on sama kuin edellisessä kuvassa.




Tämänkin bongasin eilen kirppikseltä, maksoi huikeat neljä euroa ja harkitsin kyllä pitkään ennen kuin ostin. Kotona huomasin vielä, että siitä puuttuu toiseksi alin nappi, mutta se korjaantuu helposti kun siirrän alimman napin sen tilalle.




Mummoneule löytyi kierrätyskeskuksesta. Se haisee pahalle, vaikka se on pesty. Eiköhän se siitä puhdistu kunhan saan aikaiseksi.

Kommentit

Anonyymi sanoi…
Minäkin haluan kirpparille. Äiti ei vaan suostu antammaan rahhaa.
Nuo on hienot nuo housut. Minä en uskalla mitään housuja muokata ku mulla on tapana pilata kaikki vaatteet mitä alan tuunaamaan. Mutta sanoppa miten vyötäröä voi leventää? :O En minä oo koskaan kuullukkaan että se ois mahollista..
Susa sanoi…
Kiios paljon. ^^ Olin muuten itsekin ihan varma, että pilaan ne farkut, ja ne ovatkin kyllä hieman kireät joistain kohti. Ja leventäminen tapahtui ihan vain niin, että leikkasin kaksi lovea vyötärön reunaan ja ompelin kangaspalat niiden taakse.
Repa
Anonyymi sanoi…
Tuo mummoneule on ihana! Toivon että se tulee olemaan joskus päivän asuna osana <:
Susa sanoi…
Kiitoksia! Olen käyttänyt sitä itseasiassa päälläni melkein joka päivä, mutta en ole vielä löytänyt sopivaa käyttöä sille. ^^

Suositut tekstit